Навчання – це праця, а не розваги. Але ця праця може бути
різною: примусова і нецікава, добровільна і розвиваюча творчій потенціал, коли
навіть важке діло дає учням радість. Учнівська праця залишиться працею, але
ефективність її буде більшою, якщо вчитель знайде такі методи викладання, які у
сприйнятті дитини не будуть асоціюватися саме з працею.
Як повинен педагог спланувати свою
роботу на уроці, щоб сприйняття учнями інформації було більш ефективним ? Що має робити педагог для
заохочення учнів не просто працювати на уроці, а працювати плідно та з
задоволенням ? Саме бажання вирішити ці
питання спонукало мене обрати таку тему проблемного питання як « Групова та парна
робота на уроках у початковій школі
як умова формування компетентності
самоосвіти й саморозвитку учнів ».
Формування
компетентності самоосвіти й саморозвитку учнів,
особистості і її розвиток здійснюються в процесі навчання, якщо
виконуються важливі умови:
Ø Створення позитивного настрою до навчання.
Ø
Відчуття позитивної
атмосфери у колективі для здійснення спільної мети.
Ø
Можливість висказувати
свою думку і вислуховувати товаришів.
Ø Учитель – це друг,
радник, старший товариш.
Всі ці умови
здійснюють інтерактивні технології кооперативного навчання: робота в парах і
групах.
Що ж таке групова робота? Це загальний
термін, що охоплює величезну кількість прийомів, коли два чи більше учнів
отримують завдання, яке вимагає співпраці та мовлення за власною ініціативою
учнів
Немає коментарів:
Дописати коментар